Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, January 7, 2014

ေနအိမ္တြင္ ကိုယ္ပိုင္ႏုိက္ကလပ္ တည္ေဆာက္ထားသည့္ ပဲရစ္ဟီလ္တန္



Wednesday, January 8, 2014

ပဲရစ္ဟီလ္တန္က သူမ၏ ေနအိမ္တြင္ ႏုိက္ကလပ္တစ္ခုကို ထည့္သြင္း
တည္ေဆာက္ထားေၾကာင္း ၾကြားလံုးထုတ္ ေျပာဆိုလုိက္သည္။ ဟီလ္တန္
ဟိုတယ္ လုပ္ငန္းစုႀကီး၏ အေမြခံ သန္းၾကြယ္သူေဌးမေလးက ဘီဗာလီေဟးလ္ရွိ ေနအိမ္တြင္ မိသားစုမ်ား၊ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္အတူ ေပ်ာ္
ရႊင္ႏုိင္မည့္ ကလပ္တစ္ခုကို စိတ္ႀကိဳက္ ဖန္တီးထားေၾကာင္း ဆိုသည္။ "ကၽြန္မအိမ္မွာ အိပ္ခန္း(၅)ခန္းရွိတယ္။ ကၽြန္မကေတာ့ အႀကိဳက္ဆံုး အိပ္ခန္းကို ကိုယ္ပိုင္အျဖစ္ ေရြးထားတယ္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ အဝတ္ဗီရို
ကိုလည္း သိပ္ႀကိဳက္တယ္။ ေနာက္တစ္ခု ရွိေသးတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္
ႏုိက္ကလပ္ပါ။ အဲဒီမွာ ကၽြန္မ ပါတီေတြ အမ်ားႀကီး လုပ္ၿပီးၿပီ"ဟု ပဲရစ္က
ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ပဲရစ္တြင္ ဘာရြန္ဟီလ္တန္၊ ကြန္ရက္ဒ္ဟီလ္တန္ႏွင့္ နစ္ကီဟီလ္တန္
ဆိုေသာ ေမာင္ႏွမ (၃)ဦးလည္း ရွိေနေသးသည္။ သူမက မိမိ၏ ေမာင္ႏွမ
မ်ားကို ေနအိမ္သို႔ ဖိတ္ၾကားကာ သီးျခားပါတီေလးမ်ား ျပဳလုပ္ေလ့
ရွိေၾကာင္းလည္း ဖြင့္ဟခဲ့သည္။ "ကၽြန္မမိသားစုနဲ႔ ခုလိုမ်ိုး သီးသီးသန္႔သန္႔ ပါတီေလးေတြ လုပ္ခြင့္ရတာကို သိပ္သေဘာက်ပါတယ္။ ဒါက အရမ္းကို
ေပ်ာ္စရာေကာင္းတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ အိမ္ထဲမွာ သူငယ္ခ်င္းေတြခ်ည္း စုၿပီးေတာ့ ဝိုင္းဖြဲ႕ေနလုိ႔ရတယ္။ ကၽြန္မေမာင္ရဲ႕ ေမြးေန႔ပါတီကိုေတာင္ အိမ္က ႏုိက္ကလပ္မွာ လုပ္ျဖစ္ခဲ့ေသးတယ္"ဟု ပဲရစ္က ဆိုသည္။

သူမက ရပ္ကြက္အေနအထားအရ က်ယ္က်ယ္ေလာင္ေလာင္ ပါတီမ်ိဳးကို ညအခ်ိန္မေတာ္တြင္ က်င္းပ၍မူ မရႏုိင္ေၾကာင္းလည္း ဝန္ခံခဲ့သည္။ "ဒီမွာက လံုၿခံဳေရး တင္းက်ပ္လြန္းတယ္။ (၂)နာရီေလာက္ထိ ပါတီေပးလို႔ေတာ့ရ တယ္။ ဒါေပမဲ့ ဆူညံေနလုိ႔ မရဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မက ညႀကီးအခ်ိန္မေတာ္ ထိ ပါတီလုပ္တယ္ဆိုရင္ အခင္ဆံုး၊ အေၾကာင္းအသိဆံုး သူငယ္ခ်င္းေတြကိုပဲ
ေရြးၿပီး ေခၚထားပါတယ္"ဟု ပဲရစ္က ရွင္းျပသြားသည္။

0 comments:

Post a Comment

 
Penanggung Jawab Miftah Budi Kurniawan | Supported by Cheat Game 4U