ကခ်င္ျပည္နယ္၊ ဖားကန္႔ၿမိဳ႕နယ္သို႔ သြားရာလမ္းပိုင္း
ကာမိုင္း-မအူပင္ၾကားတြင္ ကုန္ကားတစ္ရာေက်ာ္ ဇူလိုင္၂၈ ရက္ ညေန ၃ နာရီမွ
စတင္ၿပီး ပိတ္မိေနေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။ ကာမိုင္း-မအူပင္ၾကားတြင္
ကုန္ကားႀကီးမ်ားမွာ ၄င္းလမ္းတစ္ခုတည္းကိုသာ အသံုးျပဳႏိုင္ၿပီး
ကားငယ္မ်ားမွာ ၄င္းလမ္းအျပင္က ထန္ယန္ပတ္လမ္းကို အသံုးျပဳၿပီး သြားေနရသည္။
"လမ္းကဆိုးေနတာ ၾကာၿပီ။ အခုက ကုန္ကားတစ္စီး လဲေနတာဆိုေတာ့ သံုးရက္ေလာက္ေတာ့
ၾကာႏိုင္တယ္။ BOT စနစ္ ခ်ထားတယ္လို႔ ၾကားေပမယ့္ လံုၿခံဳေရးအေၾကာင္းျပၿပီး
မျပင္တာ ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္ၿပီ။ ၀ါဆို၊ ၀ါေခါင္ဆိုရင္ ဒီထက္ဆိုးဦးမွာ" ဟု
ဖားကန္႔လမ္းပိုင္းတြင္ ၁၀ ႏွစ္ေက်ာ္ ကားေမာင္းလာသူ ကိုအားတီက ဆိုသည္။
ဖားကန္႔ေဒသသို႔သြားရန္ လမ္းႏွစ္သြယ္ရွိၿပီး မိုးညႇင္း-ဟိုပင္-အင္းေတာ္ႀကီး- ေ၀ခါ-ဖားကန္႔လမ္းပိုင္းမွာ
မိုးရာသီတြင္ အသံုးျပဳ၍မရဘဲ ေဆာင္းရာသီ ေႏွာင္းပိုင္းႏွင့္
ေႏြဦးရာသီတြင္သာ အသံုးျပဳႏိုင္သည္။
အဓိက လမ္းပိုင္းျဖစ္ၿပီး ရာသီမေရြး အသံုးျပဳေနေသာ ျမစ္ႀကီးနား-မိုးေကာင္း-ကာမိုင္ း-ဖားကန္႔လမ္းပိုင္းမွာလည္း
ယခုအခ်ိန္တြင္ ဆိုးရြားစြာ ပ်က္စီးေနမႈေၾကာင့္ အခက္အခဲ ျဖစ္ေနေၾကာင္း
ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းရွင္မ်ားက ေျပာၾကားသည္။
ပို႔ေဆာင္ေရး
လုပ္ငန္းရွင္ တစ္ဦးက "၂၀၀၈ ခုႏွစ္ေနာက္ကို ကားလုပ္ငန္းဟာ စီးပြားျဖစ္
လုပ္ငန္းကေန စား၊ ၀တ္၊ ေနေရး ေျဖရွင္းတဲ့အဆင့္ပဲ ရွိေတာ့တယ္။ ၾကားထဲမွာ
စစ္ျဖစ္ေတာ့ ပိုဆိုးတာေပါ့" ဟု ဆိုသည္။
၈၈ မ်ဳိးဆက္
ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ ကိုမင္းကိုႏုိင္ကမူ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာ ၁၅ ရက္က
ဖားကန္႔သို႔ ေရာက္ရွိခ်ိန္တြင္ ဖားကန္႔ေဒသသည္ ကမၻာ့တန္ဖိုးအရွိဆံုး
ေက်ာက္စိမ္းရတနာႏွင့္ အဆိုးဆံုးလမ္းကို ပိုင္ဆိုင္ထားေၾကာင္း
ေျပာဆိုခဲ့သည္။
ကခ်င္ျပည္နယ္၊ ဖားကန္႔ၿမိဳ႕နယ္သို႔ သြားရာလမ္းပိုင္း ကာမိုင္း-မအူပင္ၾကားတြင္ ကုန္ကားတစ္ရာေက်ာ္ ဇူလိုင္၂၈ ရက္ ညေန ၃ နာရီမွ စတင္ၿပီး ပိတ္မိေနေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။ ကာမိုင္း-မအူပင္ၾကားတြင္ ကုန္ကားႀကီးမ်ားမွာ ၄င္းလမ္းတစ္ခုတည္းကိုသာ အသံုးျပဳႏိုင္ၿပီး ကားငယ္မ်ားမွာ ၄င္းလမ္းအျပင္က ထန္ယန္ပတ္လမ္းကို အသံုးျပဳၿပီး သြားေနရသည္။ "လမ္းကဆိုးေနတာ ၾကာၿပီ။ အခုက ကုန္ကားတစ္စီး လဲေနတာဆိုေတာ့ သံုးရက္ေလာက္ေတာ့ ၾကာႏိုင္တယ္။ BOT စနစ္ ခ်ထားတယ္လို႔ ၾကားေပမယ့္ လံုၿခံဳေရးအေၾကာင္းျပၿပီး မျပင္တာ ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္ၿပီ။ ၀ါဆို၊ ၀ါေခါင္ဆိုရင္ ဒီထက္ဆိုးဦးမွာ" ဟု ဖားကန္႔လမ္းပိုင္းတြင္ ၁၀ ႏွစ္ေက်ာ္ ကားေမာင္းလာသူ ကိုအားတီက ဆိုသည္။
ဖားကန္႔ေဒသသို႔သြားရန္ လမ္းႏွစ္သြယ္ရွိၿပီး မိုးညႇင္း-ဟိုပင္-အင္းေတာ္ႀကီး-
အဓိက လမ္းပိုင္းျဖစ္ၿပီး ရာသီမေရြး အသံုးျပဳေနေသာ ျမစ္ႀကီးနား-မိုးေကာင္း-ကာမိုင္
ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းရွင္ တစ္ဦးက "၂၀၀၈ ခုႏွစ္ေနာက္ကို ကားလုပ္ငန္းဟာ စီးပြားျဖစ္ လုပ္ငန္းကေန စား၊ ၀တ္၊ ေနေရး ေျဖရွင္းတဲ့အဆင့္ပဲ ရွိေတာ့တယ္။ ၾကားထဲမွာ စစ္ျဖစ္ေတာ့ ပိုဆိုးတာေပါ့" ဟု ဆိုသည္။
၈၈ မ်ဳိးဆက္ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ ကိုမင္းကိုႏုိင္ကမူ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာ ၁၅ ရက္က ဖားကန္႔သို႔ ေရာက္ရွိခ်ိန္တြင္ ဖားကန္႔ေဒသသည္ ကမၻာ့တန္ဖိုးအရွိဆံုး ေက်ာက္စိမ္းရတနာႏွင့္ အဆိုးဆံုးလမ္းကို ပိုင္ဆိုင္ထားေၾကာင္း ေျပာဆိုခဲ့သည္။
0 comments:
Post a Comment