အာရွတိုက္သားမ်ားကို ဆန္႔က်င္သည့္ ဗီဒီယိုဖိုင္ တစ္ ဖိုင္ကို
အင္တာနက္တြင္တင္ခဲ့သည့္ ကယ္လီ ဖိုးနီး ယား တကၠသိုလ္မွ ေက်ာင္းသူတစ္ဦးသည္
ၿခိမ္း ေျခာက္မႈမ်ား ခံေနရသျဖင့္ ေက်ာင္းမွ ထြက္ရ
ေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ႏိုင္ငံတကာ သတင္းမ်ားအရ သိရသည္။
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံတြင္ ဆူနာမီ ဒဏ္ခံေနရသည့္ အေတာအ တြင္း ယင္းသို႔ေသာ အာရွတိုက္သားမ်ားကို သေရာ္
ေလွာင္ေျပာင္ ဆန္႔က်င္သည့္ ဗီဒီယိုဖိုင္ကိုျပီးခဲ့သည့္ တနဂၤေႏြ ေန႔က
အင္တာနက္ရွိ youtube တြင္ တင္မိ သျဖင့္ သူ႔ကိုယ္တိုင္အျပင္ သူ၏မိသားစုကိုပါ
ၿခိမ္းေျခာက္မႈ အမ်ဳိး မ်ဳိးႀကံဳလာရသျဖင့္ တကၠသိုလ္ ဆက္ တက္ရန္
မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ေၾကာင္း တတိယ ႏွစ္ ႏိုင္ငံေရးသိပၸံေက်ာင္းသူ အလက္ဆန္ဒရာ
ေဝါေလ့စ္က ေျပာ သည္။
”အမွန္မေတာ့ ကြ်န္မဟာ ရယ္စရာ
ဗီဒီယိုဖိုင္တစ္ခုအျဖစ္ ရည္ရြယ္ခဲ့တာပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္မရဲ႕
ဗီဒီယိုဖိုင္ဟာ ကယ္လီ ဖိုးနီးယား တကၠသိုလ္အသိုင္းအဝိုင္းနဲ႔
အာရွယဥ္ေက်းမႈတစ္ခုလုံးကိုပါ ေစာ္ကားသလိုျဖစ္သြား ပါ တယ္။ အထူးသျဖင့္ ခုလို
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံသားေတြ ေဘးဒုကၡနဲ႔ ႀကံဳေနရခ်ိန္မွာဆိုေတာ့ ပိုဆိုးသြား
တာေပါ့။ ဒီအ တြက္ ေတာင္းပန္တဲ့ စာေတြ အမ်ားႀကီးေရးခဲ့ပါတယ္။
အင္တာနက္မွာတင္ထားတဲ့ ဗီဒီယို ဖိုင္ကိုလည္း ဖ်က္ လိုက္ပါၿပီ။ ဒါေပမဲ့
ၾကည့္လိုက္ရသူေတြရဲ႕ မွတ္ဥာဏ္ထဲ မွာစြဲေနတာကိုေတာ့ ဘယ္ဖ်က္လို႔ ရေတာ့မွာ
လဲရွင္”ဟု အလက္ဆန္ ဒရာ ေဝါေလ့စ္က ေျပာပါသည္။
သူ႔
ဗီဒီယိုဖိုင္ထဲတြင္ ကယ္လီဖိုးနီးယား တကၠသိုလ္က အာရွသားအုပ္စုၾကီးကို
ႏွစ္စဥ္ေက်ာင္းဝင္ခြင့္ ေပးျခင္း ကို သေရာ္ထားျခင္းလည္း ပါဝင္ၿပီး
ယင္းအာရွသားမ်ားက အေမရိကန္စတိုင္ဖမ္းၾကျခင္းကို အျပစ္တင္ထား
ျခင္းလည္းပါဝင္ကာ အာရွသားအခ်င္းခ်င္း မိခင္ဘာသာစကားမ်ားျဖင့္
ဖုန္းေျပာၾကျခင္းကို မႏွစ္ၿမိဳ႕ျခင္း လည္း ပါဝင္ေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္းသို႔ုဖုန္းေျပာၾကျခင္းကို " ခ်င္းေခ်ာင္ လင္းေလာင္ တင္းေတာင္”
စသည္ျဖင့္ ေဝါေလ့စ္က သူ႔ဗီဒီယိုတြင္ ေလွာင္ေျပာင္ထားသည္။
ကယ္လီဖိုးနီးယား တကၠသိုလ္ ရွိ ဘြဲ႕ႀကိဳေက်ာင္းသား ၂၆ဝဝဝ အနက္ ၃၇ ရာခိုင္ႏႈန္းသည္ အာရွသားမ်ား
ျဖစ္ၾကၿပီး ၃၂ ရာခိုင္ႏႈန္းမွာမူ မ်က္ႏွာျဖဴမ်ားျဖစ္ၾကကာ ၁၆
ရာခိုင္ႏႈန္းမွာ စပိန္ဘာသာစကားေျပာ လက္ တင္မ်ားျဖစ္ၾက၍
ေလးရာခိုင္ႏႈန္းမွာမူ လူမည္းမ်ားျဖစ္ၾက ေၾကာင္းသိရသည္။
မိမိကြန္ျပဳတာမွာ USB ေပါက္ေတြကေနလာတဲ့ ဗိုင္းရပ္ကို ကာကြယ္ၾကမယ္
-
*USB DISK SECURITY 6.2.0.125 WITH KEYGEN*
*မိမိတို႕ကြန္ျပဴတာကို ေနရာအမ်ဳိးမ်ဳိးကေန ၿပီးေတာ့ virus
အမ်ဳိးမ်ဳိးဝင္ႏိူင္ပါတယ္*
*အခုေပးခ်င္တာေလးကေတာ့ မိ...
9 years ago
0 comments:
Post a Comment